Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat
Beste Service Award Opiness

Ditzo wint voor de vierde keer Beste Service Award

27 feb 2018

Net als vorig jaar heeft Ditzo de Beste Service Awards in de categorie Verzekeraars ontvangen! Deze prijs won Ditzo ook in 2012, 2013 en 2017. Denise, Erik en Kristian gingen naar Hilversum om de prijs op te halen.​​​

Door Esther

Medewerker blije klanten

Over Esther

​​Wat wordt gewaardeerd?

Volgens Opiness heeft Ditzo de beste klantenservice van alle verzekeraars door de snelheid en vriendelijkheid waarmee we de klanten helpen. De award, een initiatief van reviewsite Opiness, is uitgereikt na een analyse van 1.500 klantmeningen. Ditzo kwam hierin als beste uit de bus.

Snel en flexibel

“We zijn trots op deze award omdat het laat zien dat klanten tevreden zijn met onze persoonlijke service. Omdat je via whatsapp, social media en de live-chat contact met ons op kunt nemen krijg je altijd snel antwoord. Ook stelt het ons in staat snel met elkaar te schakelen en flexibel te zijn,” aldus webcare-medewerker Kristian.

‘Above and beyond’

“Maar nog belangrijker dan de snelheid vinden we de kwaliteit van onze dienstverlening,” stelt Kristian. “Daarom gaan we graag ‘above and beyond’, dat stapje extra waar we onze klanten positief mee verrassen. Dat dit gewaardeerd wordt blijkt uit de hoge waardering​ die klanten ons op de website van Opiness geven.”

Constant verbeteren

We zijn continu bezig om onze service te verbeteren. Kristian: “De feedback die we krijgen van onze klanten speelt hierbij een cruciale rol. We nemen deze elke week door en kijken waar het beter kan. Positieve en negatieve feedback is voor ons goud waard.”

​​​

Over Opiness

Opiness is een online platform waar consumenten dienstverleners kunnen vergelijken op klantoordeel en waarbij ze zelf dienstverleners kunnen beoordelen. Elk jaar maakt Opiness de organisaties bekend die in hun categorie het hoogste cijfer hebben behaald. De 2018 winnaars naast Ditzo zijn: Coolblue, Knab, Simyo, KPN Internet, KLM, Picnic, UnitedConsumers, Zicht adviseurs, Tieleman Keukens, Cruisewinkel en webwinkels Arbrini en Fuif.nl​​


Door Esther

Medewerker blije klanten

Over Esther
Privacy