Wat wordt gewaardeerd?
Volgens Opiness heeft Ditzo de beste klantenservice van alle verzekeraars door de snelheid en vriendelijkheid waarmee we de klanten helpen. De award, een initiatief van reviewsite Opiness, is uitgereikt na een analyse van 1.500 klantmeningen. Ditzo kwam hierin als beste uit de bus.
Snel en flexibel
“We zijn trots op deze award omdat het laat zien dat klanten tevreden zijn met onze persoonlijke service. Omdat je via whatsapp, social media en de live-chat contact met ons op kunt nemen krijg je altijd snel antwoord. Ook stelt het ons in staat snel met elkaar te schakelen en flexibel te zijn,” aldus webcare-medewerker Kristian.
‘Above and beyond’
“Maar nog belangrijker dan de snelheid vinden we de kwaliteit van onze dienstverlening,” stelt Kristian. “Daarom gaan we graag ‘above and beyond’, dat stapje extra waar we onze klanten positief mee verrassen. Dat dit gewaardeerd wordt blijkt uit de hoge waardering die klanten ons op de website van Opiness geven.”
Constant verbeteren
We zijn continu bezig om onze service te verbeteren. Kristian: “De feedback die we krijgen van onze klanten speelt hierbij een cruciale rol. We nemen deze elke week door en kijken waar het beter kan. Positieve en negatieve feedback is voor ons goud waard.”
Over Opiness
Opiness is een online platform waar consumenten dienstverleners kunnen vergelijken op klantoordeel en waarbij ze zelf dienstverleners kunnen beoordelen. Elk jaar maakt Opiness de organisaties bekend die in hun categorie het hoogste cijfer hebben behaald. De 2018 winnaars naast Ditzo zijn: Coolblue, Knab, Simyo, KPN Internet, KLM, Picnic, UnitedConsumers, Zicht adviseurs, Tieleman Keukens, Cruisewinkel en webwinkels Arbrini en Fuif.nl