Klantenservice
Heb je hulp nodig bij het afsluiten van je verzekering?
Chat met ons

Binnen 2 uur antwoord via WhatsApp

19 sep 2016

​Misschien heb je ons best een beetje gemist deze zomer, want we waren een tijdje niet op de radio te horen. Mensen die ons écht misten, WhatsAppten met ons, want daar waren we des te meer aanwezig. Zoals je weet antwoorden we binnen 2 uur op al je vragen via WhatsApp en Facebook Messenger.

Door Christel

Miss engagement

Over Christel

Bekende radiocommercials

Je kent onze radiocommercials over WhatsApp vast nog wel. Daarmee introduceerden we 'voorbereid klantcontact’ waarmee we je veel sneller en beter kunnen helpen. Zonder dat je je door keuzemenu’s hoeft te worstelen of in de wacht hoeft te staan.

De commercials werden goed herkend, maar sommige mensen vonden het na een tijdje wel weer genoeg geweest. Daarom beloofden we een tijdje terug te stoppen. Met de commercials. Niet met de supersnelle service via WhatsApp ;-). In de tussentijd hebben we natuurlijk niet stilgezeten. Nu dus iets nieuws!

14 dagen wachten

Je krijgt het vast ook wel, dat als je een vraag stelt aan je verzekeraar, telecomprovider, energieleverancier of bank dat je dan meteen een berichtje terugkrijgt dat je binnen 14 dagen antwoord krijgt. Of nog erger: dat je op de site kan vinden hoe lang je gemiddeld moet wachten

Dat vinden wij onlogisch en daarom krijg je bij ons via WhatsApp, Facebook Messenger en Twitter altijd binnen 2 uur antwoord. Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. Want soms slapen we natuurlijk.

Niet 2 weken wachten, maar binnen 2 uur antwoord via WhatsApp

​ ​​

Door Christel

Miss engagement

Over Christel