Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Ditzo wint opnieuw prijs voor meest klantgerichte verzekeraar

23 apr 2015

Voor de derde keer op rij is Ditzo verkozen tot de meest klantgerichte verzekeraar van Nederland. Dat levert Ditzo een Customer CentricDNA Award op. De prijs werd donderdagavond uitgereikt in DeFabrique in Utrecht.

De Customer Centric DNA Awards zijn uniek in zijn soort, omdat de jury bestaat uit consumenten. DVJ Insights deed uitgebreid onderzoek onder consumenten naar de klantgerichtheid van bedrijven. In dit onderzoek kwam Ditzo naar voren als de meest klantgerichte verzekeraar. Andere genomineerden in deze categorie waren Centraal Beheer Achmea en Univé.
 
Deze prijs wordt bepaald door de consument zelf, dus het is extra bijzonder om de award te ontvangen. We willen vooral onze klanten heel hartelijk bedanken. Wij zijn er erg blij mee en gaan uiteraard door om onze klanten altijd op de eerste plaats te zetten,” aldus Miriam Martinus, directeur marketing van Ditzo.
 
De Customer Centric DNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights en worden uitgereikt aan bedrijven die er het beste in slagen om de klant centraal te zetten. In 2012 en 2013 mocht Ditzo deze prijs ook in ontvangst nemen. In 2014 werd de prijs niet uitgereikt.
 
Naast Ditzo nam Coolblue (online retail) en GreenChoice (energie) de prijs mee naar huis.

Privacy