Voor het derde jaar is door DCE Consultants de WebExcellence Benchmark uitgevoerd. Een onderzoek naar de online performance van verzekeraars. Als nieuwkomer in de markt scoort Ditzo direct in haar eerste jaar de hoogste scores in dit onderzoek voor schadeverzekeraars. Ditzo is hiervoor beloond met de WebExcellence Award 2008. Met name op de onderdelen interactie en transactie scoorde Ditzo hoog. Nummer 2 en 3 waren Rabobank en Postbank.
De website van Ditzo wordt ook door consumenten goed gewaardeerd. Al bijna 2 miljoen Nederlanders bezochten de Ditzo website dit jaar. Ook is Ditzo genomineerd voor de publieksprijs “Website van het jaar”. De Website van het Jaar verkiezing op OnlineAwards.nl is de grootste internationale People\s Choice award en wordt jaarlijks georganiseerd door online marktonderzoeksbureau MetrixLab. “Ik ben trots dat we in het eerste jaar van Ditzo al zo goed scoren en gewaardeerd worden” zegt directeur Ronald van Lier van Ditzo. “Deze waardering vertaalt zich ook in duizenden nieuwe klanten”.
Online verzekeraar Ditzo uit Zeist is eind oktober 2007 op de markt gekomen met de nieuwe norm in autoverzekeringen. In maart 2008 zijn daar een woonverzekering en aansprakelijkheidsverzekering aan toegevoegd. Het assortiment is in juni uitgebreid met een online reis- en rechtsbijstandverzekering. Ditzo luistert naar de klant. Bij Ditzo dus géén verzekeringen waar je nooit meer van afkomt, géén moeilijk gedoe als er een schade moet worden uitgekeerd en géén onduidelijkheid over waar je eigenlijk voor verzekerd bent.