Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat
Ditzo wint een zilveren Esprix voor de zorgcampagne

Ditzo wint een zilveren Esprix voor de zorgcampagne

Ditzo wint een zilveren Esprix in de categorie Dienstverlening Financieel. De Esprix is de jaarlijkse prijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagne. De Esprix is de enige vakprijs en dé professionele erkenning voor de beste prestatie van opdrachtgevers met bureaus. Donderdagavond 14 juni werden de prijzen uitgereikt.
 
Ditzo was genomineerd in de categorie Dienstverlening Financieel. Samen met de Friesland Zorgverzekeraar. Om te worden genomineerd moest een case ingediend worden waarin het resultaat van de campagne aangetoond werd in termen van gedrag. Iemand iets anders laten doen dan hij/zij gewend is, is een moeilijke opgave. Als je dat met een campagne voor elkaar krijgt, dan mag je daar trots op zijn.

Donderdagavond 14 juni jl. maakte de jury in de 17e eeuwse Koepelkerk in Amsterdam bekend dat Ditzo en de bureaus Etcetera en We Are Blossom voor de campagne van de Ditzo Zorgverzekering het edelmetaal zilver mee naar huis mochten nemen. Bureau Etcetera won zelfs 2 Esprixs. Zij wonnen ook nog een bronzen Esprix voor een campagne van Flexa.

Door Christel

Miss engagement

Over Christel

Door Christel

Miss engagement

Over Christel
Privacy