Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Eline over vernieuwing en hoe zij de mensen achter Ditzo in het zonnetje zet

15 jan 2016

​Je zult na je studie Organisatiewetenschappen maar een aantal jaren aan het andere eind van de wereld wonen en de tijd van je leven hebben om daarna weer een nieuw avontuur te starten bij Ditzo. Dat overkwam Eline Rugebregt vorig jaar. Als trainee marketing en communicatie zet ze haar kennis over reizen en vernieuwingen binnen organisaties in om het voor de klanten van Ditzo nog eenvoudiger en leuker te maken. Zo nodigde ze klanten uit om bij Ditzo te komen kijken, regelde ze een photoshoot met collega’s en hielp ze Vincent bij de introductie van schademelden via WhatsApp.

Door

​Vernieuwing

Tijdens haar jaren in het buitenland bezocht ze Australië, Nieuw-Zeeland en Fiji en reisde ze door Zuidoost Azie. Tussendoor werkte ze nog een jaar als travelagent op een reisbureau ergens in Nieuw-Zeeland. Nu bedenkt ze acties om de “klantreis” bij Ditzo nog leuker te maken. Ze vertelt dat ze het verrassend vindt dat een verzekeraar zo met vernieuwing bezig is. Haar vader werkte 40 jaar in de verzekeringswereld en ze had daar een heel ander beeld bij. Grappig om te horen, want voor de collega’s bij Ditzo is het heel gewoon om continu te kijken of het voor de klant makkelijker kan. De afgelopen maanden hebben we bijvoorbeeld hard gewerkt aan het verder verbeteren van onze service. Klanten hoeven niet meer in de wacht te staan, maar sturen een WhatsApp of regelen zelf alles online via Mijn Ditzo. Alles om de klant sneller te helpen.
 

De mensen achter Ditzo

De afgelopen maanden stelden we al een aantal andere Ditzo-collega’s voor. Zo kon je onder andere lezen hoe Pieter de premies van Ditzo bepaalt, hoe Marleen al multi-taskend klanten met vragen helpt, wat Dijon doet om klanten online verder te helpen en hoe Vincent dingen fixt voor klanten met schade. Binnenkort kunnen onze klanten op Ditzo.nl bekijken wie er nog meer bij Ditzo werken en wat ze doen. Eline regelde de photoshoot met de collega´s en legde de basis voor een paar hele coole filmpjes over onderwerpen waar klanten vaak vragen over hebben.
 

Mentor CEO a.s.r.

Naast haar projecten voor Ditzo werkt Eline ook voor a.s.r. en wil ze daar het Ditzo-denken doorzetten. Haar traineeship loopt tot november van dit jaar, daarna ziet ze wel weer. Eerst nog even lunchen met CEO Jos Baeten, want Eline is zijn mentor. Omgekeerde wereld? Wel een beetje, maar heel erg leuk, want als mentor houdt ze hem op de hoogte van wat de jongere generatie binnen a.s.r. en Ditzo bezighoudt.  

Door

Privacy