Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Geen PIEP! bij autoschade maar PING!

25 okt 2016

​Heb je onze nieuwe commercial al gehoord? Sinds vandaag zijn we weer op de radio met een nieuw spotje. En zoals je van ons gewend bent staat deze in het teken van 'Verzekeren met 'n smiley'. Ging de vorige spot over onze supersnelle service via WhatsApp en Facebook, dit keer over onze service na een autoschade! Luister ons nieuwe spotje maar eens.

Door Nelleke

Miss content

Over Nelleke

Geen PIEP! bij autoschade, maar PING!

​Herken je het? We hopen het natuurlijk niet, want dat betekent dat je al een keer autoschade gehad hebt. Maar dan weet je dat het behoorlijk vervelend is om na een autoschade 3 keer naar de schadehersteller te moeten. Eerst om de schade te laten taxeren, daarna om de schade daadwerkelijk te laten repareren en vervolgens om je auto weer op te halen. En ondertussen rijd je in een fiatje, terwijl je misschien zelf een Mercedes hebt. Dat is behoorlijk %$*&%, ofwel PIEP!

Haal- & Brengservice en vervangende auto

Dat vinden we bij Ditzo niet logisch. Als je autoschade hebt gemeld via WhatsApp - PING! – vragen wij om 3 foto’s van de schade te uploaden via een speciale link. Wij beoordelen je schade en kijken dan zélf welke hersteller je schade het beste én snelste kan repareren. Dat scheelt je dus een ritje naar de schadehersteller en een heleboel uitzoekwerk en tijd.

Als je zelf hebt bepaald wanneer je de schade precies wilt laten hersteller (wie weet heb je net een vakantie van enkele weken gepland) halen wij je auto op. Na reparatie brengen wij je auto weer terug en in tussentijd krijg je een vergelijkbare vervangende auto. Makkelijker kan toch niet?

Hoge klanttevredenheid

Niets voor niets wordt deze service door klanten heel hoog beoordeeld met een NPS van ruim 50. Dit betekent dat meer dan de helft van de klanten die de schadeafhandeling waardeert met een cijfer, een 9 of 10 geeft! Enkele reacties van klanten:

"Uitstekende vlotte service! Door het beschikbaar stellen van een gratis leenauto, geen hinder gehad gedurende de reparatie."

"Professionele en snelle, adequate behandeling van mijn schadeclaim, van melding t/m dit terugmeldingsverzoek. Helemaal goed, helemaal DITZO."

"De reparatie en vervangende auto zijn door Ditzo en de schadehersteller prima geregeld. Aangifte van de schade werd zeer snel door Ditzo afgehandeld en via email-contact zijn wij gedurende het hele proces keurig op de hoogte gehouden."

Daarom: geen PIEP! bij autoschade, maar PING!

Ps. Woon je in de omgeving van Utrecht? Wie weet heb je dan wel geluk en mag je bij schade tijdelijk in onze ‘rijdende smiley’ rondrijden ;)



 


Door Nelleke

Miss content

Over Nelleke
Privacy