Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Ditzo hoogste klantenwaardering op schadeafhandeling

​CED, de partij die voor veel Nederlandse verzekeraars de schadeafhandeling regelt, heeft het onafhankelijk onderzoeksbureau Effectory gevraagd de klanttevredenheid hierover te meten. Effectory heeft een grootschalig klanttevredenheidsonderzoek onder ruim 4.500 klanten van CED uitgevoerd. Ook ruim 850 klanten van Ditzo zijn uitgenodigd deel te nemen aan het onderzoek. Uiteindelijk hebben 175 klanten van Ditzo hun mening gegeven.


“Eerst dacht ik dat het allemaal erg 'goedkoop' was, maar na melding van een schade en de afhandeling daarvan is dat compleet veranderd. Jullie zijn top!”Aldus een klant van Ditzo over zijn ervaring met de schadeafhandeling van Ditzo.
Ruim boven het marktgemiddelde

Van alle maatschappijen die deelnamen aan het onderzoek hebben de klanten van Ditzo het hoogste cijfer voor hun schadeafhandeling gegeven. De gemiddelde tevredenheid is door klanten van Ditzo met een 8.8 beoordeeld. Dit cijfer ligt ver boven de Nationale Tevredenheidsindex, die op 7,2 ligt.

Wij vinden het logisch om alle zorgen van onze klanten over te nemen op het moment dat ze ons nodig hebben. Onze medewerkers aan de telefoon vragen eerst hoe het met de klant gaat voordat ze ingaan op de schade. Dit is waar Ditzo dagelijks naar streeft. We zijn dan ook enorm trots dat klanten dit ook waarderen met het hoogste cijfer uit het onderzoek.

​​​

Door


Door

Privacy