Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat
John de Wolf genomineerd voor Gouden Loeki 2012

John de Wolf genomineerd voor Gouden Loeki 2012

De commercial met John de Wolf van zorgverzekeraar Ditzo is 1 van de 5 genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2012. De afgelopen weken kon het Nederlands publiek via www.goudenloeki.nl een stem uit brengen op hun favoriete commercial. Op woensdag 19 december 2012 wordt in een live uitzending op Nederland 1 de winnaar van de Ster Gouden Loeki bekendgemaakt.

In de commercial van zorgverzekeraar Ditzo zie je hoe de bekende Feyenoorder John de Wolf tot zijn frustratie is opgenomen in een ziekenhuis met uitzicht op de Amsterdam ArenA. Met deze commercial wil zorgverzekeraar Ditzo het belang van vrije keuze in zorg benadrukken.
 
De Gouden Loeki is dé publieksprijs voor de leukste en origineelste commercial van het jaar. Het is de enige reclameprijs waarvan het Nederlandse publiek de winnaar bepaalt. Het afgelopen jaar is er maandelijks door het Nederlandse publiek massaal gestemd, wat resulteerde in een lijst van 36 ‘beste’ commercials. Van 4 tot 13 december kon het publiek via www.goudenloeki.nl stemmen op de 3 beste commercials van 2012.
 
Naast de commercial van Ditzo met John de Wolf maken: Ik ben geen vloerkleedje, handen af van onze hulpverleners, koop geen plofkip en lekker lang bellen kans op de Gouden Loeki 2012. Tot en met woensdag 19 december kan het publiek zijn stem uitbrengen door ‘John’ naar 9090 te sturen of bellen naar 0909-8852.

Door


Door

Privacy