Kasper: “Alle input komt van onze klanten zelf. We gebruiken hiervoor enkele online tools, maar ook antwoorden uit e-mails of via ons webcareteam."
De afgelopen maanden zijn Mandy en Kasper bijvoorbeeld bezig geweest met het verbeteren van de snelheid van de website. Mandy: “We kregen te horen dat het maken van een premieberekening voor een autoverzekering niet erg snel ging. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zijn gaan kijken wat we hieraan konden doen. Het bleek dat we gebruik maakten van verouderde software. Deze hebben we aangepast. Nu klinkt dit vrij simpel, maar er komt veel bij kijken. De Ditzo-website is uniek, dus sommige onderdelen moesten helemaal opnieuw worden gebouwd. De snelheid is hierdoor met 80% toegenomen!” Ze zorgen er ook voor dat de website op alle nieuwste browsers en devices het goed blijft doen.
Naast innovatie van de website van Ditzo, houden ze zich ook bezig met andere technische aanpassingen van de website. Zo werden er onlangs nieuwe premies voor de autoverzekering geïntroduceerd. Als onze verzekeringswiskundige Pieter Tjerkstra betere premies heeft uitgerekend, dan moet dit worden gebouwd in de website. Ook dat regelen Kasper en Mandy.
Op de vraag wat er de komende maanden op het programma staat, antwoorden ze: “We willen de klant meer in de gelegenheid stellen om zelf aan de knoppen te zitten. We krijgen daar steeds meer vragen en verzoeken van klanten om dit voor Ditzo mogelijk te maken. Daar zijn wij de komende tijd flink mee aan de slag! Houd de website maar in de gaten de komende maanden…”
To be continued…