Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Ditzo klanten krijgen uitleg en geven tips

Heel grappig: onze klanten denken vaak dat Ditzo heel groot is. Dat we overal kantoren hebben en duizenden medewerkers. Niets is minder waar; we zijn met ongeveer 100 man (waaronder een aantal werkstudenten) en we zitten met z’n allen op een klein stukje van de begane grond in een kantoorpand in Utrecht. Dat zagen enkele klanten vorige week met eigen ogen. Zij hadden zich aangemeld voor een bezoekje aan ons bedrijf naar aanleiding van onze oproep. Om te zien hoe we werken en om ons te helpen onze service verder te verbeteren. Want ook al zijn we 3x achter elkaar uitgeroepen tot meest klantvriendelijke verzekeraar, we willen blijven verbeteren.
 

Door

Waarom kom je op bezoek bij je verzekeraar?
Wij vonden het heel erg leuk om eindelijk een paar van onze klanten in het echt te zien. En dat bleek wederzijds te zijn. De één kwam langs omdat ze een vraag of opmerking over de service van Ditzo hadden, anderen vonden het gewoon leuk om een kijkje te nemen bij een verzekeraar.
 
Opgelost
Een aantal klanten had een vraag of een issue. Deze hebben we meteen opgelost. Zo kon een klant niet inloggen en werd dit ter plekke door een van de collega’s geregeld. Een andere klant wilde meer uitleg over de overgangsregeling; de regeling voor klanten met een oude Ditzo verzekering, die we vanaf 1 juli hebben overgezet naar de nieuwe Ditzo verzekeringen. De klant was gerustgesteld toen hem duidelijk werd dat hij zijn oude voorwaarden en dekkingen houdt en ook zijn premie gelijk blijft, zolang hij niets aan zijn verzekering wijzigt.
 
Meeluisteren
Na de introductie en een goed gesprek over het reilen en zeilen van Ditzo mocht ons bezoek meeluisteren met de customer crew. Een schot in de roos; zij waren erg gecharmeerd van de collega’s van de customer crew. Een van de klanten zei “Het verbaast me dat er zoveel energie is en lol gemaakt wordt op de werkvloer”. Dat hadden ze niet verwacht bij de een verzekeraar.
 
Succes
Als afsluiting van de middagsessie was er een gezellige borrel met collega´s van het managementteam. Het was een dag vol energie, met hier en daar kritische vragen en goede tips. Wat zij goed aan Ditzo vonden was dat we een open, voordelige én goede verzekeraar zijn. Wij waardeerden het erg dat zij zo geïnteresseerd en eerlijk waren. Als dank voor hun tips en aanbevelingen kregen de klanten oa een Olli mee naar huis. Wij op onze beurt kregen leuke kaartjes en berichtjes op onze Facebookpagina. 
 
Na deze ervaring willen we natuurlijk veel vaker een klantendag houden. Wil je ook eens bij ons komen kijken? Geef je op via marketing@ditzo.nl.

Door

Privacy