Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat
Meest klantgerichte verzekeraar

Ditzo weer meest klantgerichte verzekeraar

19 apr 2013

Voor het tweede jaar op rij is Ditzo volgens consumenten de meest klantgerichte verzekeraar van Nederland. Dat levert Ditzo een Customer Centric DNA Award op. De Customer Centric DNA awards zijn een initiatief van BearingPoint en TNS NIPO en worden uitgereikt aan bedrijven die er het beste in slagen om de klant centraal te zetten.

De Customer Centric DNA Awards zijn uniek in zijn soort, omdat de jury bestaat uit consumenten. TNS NIPO deed uitgebreid onderzoek onder consumenten naar de klantgerichtheid van bedrijven. In dit onderzoek kwam Ditzo naar voren als de meest klantgerichte verzekeraar. Andere genomineerden in deze categorie waren Centraal Beheer Achmea en Unigarant.

Uit handen van dagvoorzitter Frits Huffnagel nam Nancy van Zijtveld namens Ditzo de award in ontvangst: ‘Ditzo is gebouwd op de wensen en behoeftes van consumenten, daarom zijn we ook zo blij met deze prijs. Omdat het aantoont dat onze collega’s er echt alles aan doen om de klant te helpen.’ Daarmee voldeed Ditzo het best aan het doel van de awards, namelijk om organisaties die het meest klantgericht ondernemen te belonen.

In totaal werden er 11 Customer Centric DNA awards uitgereikt aan de meest klantgerichte bedrijven in verschillende sectoren. Naast Ditzo namen Hema (retail), bol.com (online retail), en KPN (telefonie) een award mee naar huis. ​

Door


Door

Privacy