![]()
Mooi toch?
Als online verzekeraar krijgen we niet heel vaak bezoek van klanten, maar toch wel een paar keer per jaar. Zo had meneer De Kreij op onze website gezien dat we geen
telefoonnummer hebben dat je kunt bellen (je kunt wel een terugbelafspraak maken). Dus toen dacht hij: dan kom ik gewoon langs! Erg leuk natuurlijk :)
Een bijzonder gesprek
Webcare-medewerkers
Sara en
Senna hadden de eer kennis te maken met meneer De Kreij.
Sara vertelt dat het een heel bijzonder gesprek was:
“Ik heb echt bewondering voor hem. Zo heeft hij net een nieuwe auto gekocht en gaat hij vrijwillig langs bij bejaardentehuizen om minder valide mensen naar het ziekenhuis te vervoeren. Terwijl hij zelf 92 is! En hij vertelde bijvoorbeeld hoe hij gezond leeft, dat hij onze reclames heel leuk vindt en de website er ook zo leuk uit vindt zien.”
In juli opnieuw een bezoekje
Meneer De Kreij wil graag een Ditzo Inboedelverzekering vanaf 31 oktober 2017. Deze kan hij nu nog niet afsluiten omdat dit bij ons maximaal 3 maanden van te voren kan. Maar dat vond hij geen probleem. Het bezoek aan Ditzo is hem goed bevallen en de afspraak voor juli is al gemaakt! Dan komt hij weer langs om de inboedelverzekering af te sluiten. Tijdens het gesprek vertelde hij ook dat hij super goed cakes kan bakken en er wel eentje voor ons wilde bakken. Wij wachten zijn bezoek in juli dus alvast watertandend af ;)
Ditzo-pakketje
Natuurlijk hebben we meneer De Kreij niet met lege handen naar huis laten gaan. Zo zette hij ons petje al direct op zijn hoofd en heeft hij genoten van onze eigen
chocomoticons.