Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Ditzo weer in de prijzen

13 jan 2016

We hebben weer een prijs gewonnen! Werden we vorig jaar voor de 3e keer op rij de meest klantgerichte verzekeraar, nu wonnen we in de categorie verzekeraars voor de 3e keer de Beste Service Award van reviewsite Opiness. Ditzo won de prijs ook in 2012 en 2013.

Door

​Service is mensenwerk

Samen met Allsecur, Bol.com, Knab, Fuif.nl, Lidl, Moois en Meer, Solcon, UnitedConsumers en Youfone sleepte Ditzo afgelopen maandag in museum Corpus in Leiden een Beste Service Award in de wacht. Ditzo won in de categorie Verzekeraars. De winnaars zijn de aanbieders met het hoogste rapportcijfer van klanten en voldoende reviews. Museum Corpus was natuurlijk een prima locatie. Het museum is letterlijk een reis door de mens. Met een beetje fantasie kun je service ook als een reis beschouwen; een ‘klantreis’, die we bij Ditzo zo menselijk mogelijk willen maken. 
 

Een stapje meer

Belangrijkste reden voor klanten om hoge cijfers te geven was naast snelheid ook de persoonlijke touch en de extra’s die je normaal gesproken niet verwacht van deze bedrijven. De Beste Service Award-winnaars doen net iets meer. Ditzo doet dit onder andere door de persoonlijke aanpak via social media, WhatsApp en het versturen van persoonlijke kaartjes. Dat wordt gewaardeerd en daar zijn we blij om!
 

Nog een stapje verder

Een award winnen voor beste service is leuk, maar we willen natuurlijk altijd door blijven verbeteren. En stil zitten wij bij Ditzo nooit. Zo zijn we begin dit jaar live gegaan met een nieuwe online klantenservice, waardoor je niet meer in de wacht staat, maar direct geholpen wordt. Zo gaan we nog weer een stapje verder in onze serviceverlening.
 
Fijne klantreis!
 

Door

Privacy