Service is mensenwerk
Samen met Allsecur, Bol.com, Knab, Fuif.nl, Lidl, Moois en Meer, Solcon, UnitedConsumers en Youfone sleepte Ditzo afgelopen maandag in museum Corpus in Leiden een Beste Service Award in de wacht. Ditzo won in de categorie Verzekeraars. De winnaars zijn de aanbieders met het hoogste rapportcijfer van klanten en voldoende reviews. Museum Corpus was natuurlijk een prima locatie. Het museum is letterlijk een reis door de mens. Met een beetje fantasie kun je service ook als een reis beschouwen; een ‘klantreis’, die we bij Ditzo zo menselijk mogelijk willen maken.
Een stapje meer
Belangrijkste reden voor klanten om hoge cijfers te geven was naast snelheid ook de persoonlijke touch en de extra’s die je normaal gesproken niet verwacht van deze bedrijven. De Beste Service Award-winnaars doen net iets meer. Ditzo doet dit onder andere door de persoonlijke aanpak via social media,
WhatsApp en het versturen van persoonlijke kaartjes. Dat wordt gewaardeerd en daar zijn we blij om!
Nog een stapje verder
Een award winnen voor beste service is leuk, maar we willen natuurlijk altijd door blijven verbeteren. En stil zitten wij bij Ditzo nooit. Zo zijn we begin dit jaar live gegaan met een nieuwe online
klantenservice, waardoor je
niet meer in de wacht staat, maar direct geholpen wordt. Zo gaan we nog weer een stapje verder in onze serviceverlening.
Fijne klantreis!