Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat
slaapudate juli

Je Ditzo Slaap update

24 sep 2019

In deze Slaap update tips om je uiteindelijk uitgeruster wakker te laten worden!

Door Michiel

Mister social

Over Michiel

De perfecte slaapkamer

Het goed of slecht kunnen inslapen is erg individueel bepaald en er bestaan verschillen tussen mannen en vrouwen, leeftijdsgroepen etc. Op sommige dingen heb je geen invloed, maar op je slaapkamerhygiëne wel. Wat is de perfecte slaapkamer om in te slapen?

Lees meer

Slaapeffectiviteit aanpakken

Slaapeffectiviteit, ja dat woord bestaat echt. Maar wat is het? Eigenlijk niet meer dan de tijd die je slaapt ten opzichte van de tijd die je in bed doorbrengt. Heb je een slaapeffectiviteit van 50%? Dan betekent dit dat je de helft van de tijd die je in bed ligt slaapt en de andere helft wakker ligt.

Lees meer

Uitgerust wakker worden

Voor veel mensen is moe wakker worden heel ‘normaal’. Toch is het niet normaal om tijdens het opstaan vermoeider te zijn dan op het moment waarop je gaat slapen. Wat zou bij jou de oorzaak kunnen zijn? Vind een structurele oplossing en ontdek hoe fijn uitgerust wakker worden is.

Lees meer

Ben je altijd AAN?

Jongeren die tot laat in de avond telefoons, tablets of computers gebruiken, slapen slechter dan leeftijdsgenoten die geen schermpjes gebruiken voor het slapen gaan. Dit stelt het RIVM na onderzoek onder ruim 1.300 kinderen en jongeren. De veelvuldige schermgebruikers slapen tot een half uur korter en worden ook relatief vaak wakker ’s nachts. Het RIVM voerde een soortgelijk onderzoek eerder uit onder volwassenen, met vergelijkbare resultaten.

Lees meer


Door Michiel

Mister social

Over Michiel