Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

​Dubbel prijs voor Ditzo bij de Award Night Website van het Jaar 2016

02 dec 2016

​Wat een spanning gisteravond bij de Award Night van de Website van het Jaar verkiezing. Zouden we iets winnen? Ditzo was genomineerd in de categorie Verzekeraars. In B.Amsterdam maakte Valerio de winnaars van de beste en de populairste websites in 24 verschillende categorieën bekend. Het duurde lang voordat de verzekeraars aan de beurt waren, maar BAM! het was het wachten waard! Dankzij onze klanten wonnen we de prijs voor de Beste én de Populairste Website van het Jaar 2016.

Door Christel

Miss engagement

Over Christel

De stemming bij de aanwezige Ditzo-ers was euforisch na de dubbelwinst. We deden pas voor de 2e keer mee en gingen gisteravond met 2 prijzen naar huis. In onze categorie was het nog nooit eerder voorgekomen dat een verzekeraar zowel met de prijs voor Beste als Populairste website naar huis ging! Dit is de kroon op het werk van alle Ditzo-collega’s. Maar geen winst zonder onze enthousiaste klanten die zo massaal hebben gestemd en ons zo’n hoog cijfer hebben gegeven.

Waardering

We werken continu aan de site. We kijken steeds hoe we het gebruiksgemak en de online service van onze website kunnen verbeteren. Op Ditzo.nl helpen we klanten en bezoekers op een eenvoudige manier hun weg te vinden in de wondere wereld van verzekeringen. Dat doen we met een uitgebreide servicepagina waar klanten eenvoudig antwoord kunnen vinden op veelgstelde vragen. Daarnaast presenteren alle collega’s zich op de site en staat de site bol van de vrolijke emoji’s die we ook in onze campagnes gebruiken. Het winnen van beide prijzen is voor ons een signaal dat onze klanten dit waarderen.

Publieksprijs

De Website van het Jaar Verkiezing is dé jaarlijkse publieksstemming waar de beste en de populairste sites worden gekozen. Het publiek kiest in 24 categorieën de favorieten, die beoordeeld worden op o.a. inhoud, navigatie en ontwerp. In iedere categorie zijn 2 prijzen te winnen: De Beste Website van het Jaar en De Populairste Website van het Jaar. De ‘Beste Website’ is de site met de hoogste score op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie. De ‘Populairste Website’ is de site met de meeste stemmen. De winnaars werden bekendgemaakt tijdens de feestelijke Website van het Jaar Award Night op donderdag 1 december jl. Andere winnaars dit jaar zijn oa Politie.nl, Apple, Relatieplanet, Energiedirect, 24Kitchen, Tweakers, Albert Heijn, Feyenoord en Buienradar. De Website van het Jaar verkiezing is een initiatief van MetrixLab in samenwerking met Emerce.


Door Christel

Miss engagement

Over Christel
Privacy