De stemming bij de aanwezige Ditzo-ers was euforisch na de dubbelwinst. We deden pas voor de 2e keer mee en gingen gisteravond met 2 prijzen naar huis. In onze categorie was het nog nooit eerder voorgekomen dat een verzekeraar zowel met de prijs voor Beste als Populairste website naar huis ging! Dit is de kroon op het werk van alle Ditzo-collega’s. Maar geen winst zonder onze enthousiaste klanten die zo massaal hebben gestemd en ons zo’n hoog cijfer hebben gegeven.
Waardering
We werken continu aan de site. We kijken steeds hoe we het gebruiksgemak en de online service van onze website kunnen verbeteren. Op Ditzo.nl helpen we klanten en bezoekers op een eenvoudige manier hun weg te vinden in de wondere wereld van verzekeringen. Dat doen we met een uitgebreide servicepagina waar klanten eenvoudig antwoord kunnen vinden op veelgstelde vragen. Daarnaast presenteren alle collega’s zich op de site en staat de site bol van de vrolijke emoji’s die we ook in onze campagnes gebruiken. Het winnen van beide prijzen is voor ons een signaal dat onze klanten dit waarderen.
Publieksprijs
De Website van het Jaar Verkiezing is dé jaarlijkse publieksstemming waar de beste en de populairste sites worden gekozen. Het publiek kiest in 24 categorieën de favorieten, die beoordeeld worden op o.a. inhoud, navigatie en ontwerp. In iedere categorie zijn 2 prijzen te winnen: De Beste Website van het Jaar en De Populairste Website van het Jaar. De ‘Beste Website’ is de site met de hoogste score op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie. De ‘Populairste Website’ is de site met de meeste stemmen. De winnaars werden bekendgemaakt tijdens de feestelijke Website van het Jaar Award Night op donderdag 1 december jl. Andere winnaars dit jaar zijn oa Politie.nl, Apple, Relatieplanet, Energiedirect, 24Kitchen, Tweakers, Albert Heijn, Feyenoord en Buienradar. De Website van het Jaar verkiezing is een initiatief van MetrixLab in samenwerking met Emerce.