De Website van het Jaar-verkiezing is een jaarlijkse publieksstemming voor de beste en populairste sites. Tijdens deze verkiezing, die dit jaar voor de 17e keer werd gehouden, kan iedereen in verschillende categorieën zijn stem uitbrengen. De site van Ditzo heeft van het publiek in de categorie Verzekeraars de meeste stemmen gekregen en is daarmee
net als in 2016 verkozen tot populairste website.
Continu verbeteren
We zijn natuurlijk heel erg trots dat zoveel mensen op Ditzo gestemd hebben. We werken continu aan de website om het gebruiksgemak en de online service van de website te verbeteren. Bijvoorbeeld de ‘Stel je vraag’-functie waar je snel en eenvoudig antwoord krijgt op vragen over je verzekering. Dat we deze prijs hebben gewonnen is voor ons een signaal dat klanten dit waarderen.
Eén van de grootste publieksprijzen
Met ruim 600.000 stemmen is
de Website van het Jaar-verkiezing een van de grootste publieksprijzen van Nederland. Het publiek kiest in 24 categorieën hun favorieten. Deze worden beoordeeld op onder andere inhoud, navigatie en ontwerp. Andere winnaars dit jaar zijn onder andere Apple, Buienradar, Radar, PSV, Paradiso, Tweakers, Brandweer, Nationale Vacaturebank, Relatieplanet.nl en Smulweb. De Website van het Jaar-verkiezing is een initiatief van Emerce, Multiscope en Shareforce.
foto: Maurice Mikkers