Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Hulp bij schade voor of tijdens je feest​

​​

​Schade snel geregeld

Moet je je feest uitstellen of afgelasten, neem dan direct contact met ons op. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Bel ons op 020 - 6515092. Dit kan van maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.30 uur.

Na je schademelding gaan we zo snel mogelijk voor je aan de slag. Als je een schade hebt, dan hebben we in een aantal gevallen nog wat aanvullende informatie van je nodig.

Bewijs aanleveren

Kan je feest niet doorgaan door bijvoorbeeld ziekte of overlijden? Dan zullen we je vragen om documenten/verklaringen waaruit dit blijkt.

Om de schade te kunnen betalen hebben we ook nota’s van je nodig. Die vragen we tijdens de schadebehandeling bij je op.

Aangifte doen

Bij schade door diefstal, vandalisme of verlies van je bruidskleding of cadeaus, moet je direct aangifte doen bij de politie in de plaats waar de schade plaatsvond. Is aangifte daar niet mogelijk? Dan moet je dit alsnog doen bij de eerste mogelijkheid die je hebt. Het bewijs van deze aangifte(n) moet je ons toesturen.

Schadebehandeling

En meld je een schade dan wil je natuurlijk goed op de hoogte gehouden worden. Bekijk hoe wij dat doen.

​​
Privacy