Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

​Bereikbaarheid​​​​​​​​

Bij Ditzo regel je bijna alles zelf via onze website of in je mijn omgeving. Antwoorden op je vragen kun je eenvoudig vinden op onze servicepagina. Kom je er toch niet uit, dan kun je ons bereiken via social media en WhatsApp.

Je zorgverzekering

Social media

Elke dag tussen 08.30-22.00 uur. We antwoorden binnen 2 uur.
Elke dag tussen 08.30-22.00 uur. We antwoorden binnen 2 uur.

Vragen via Whatsapp

06 - 516 777 01

Elke dag tussen 08.30-22.00 uur. We antwoorden binnen 2 uur.

Telefoon (lokaal tarief)

Normaal heb je in 9 van de 10 gevallen binnen 60 seconden een Ditzo-medewerker aan de lijn. Alleen in bijzondere situaties lukt dit niet. De wachttijd is dan maximaal 5 minuten.

Vragen over je zorgverzekering

030 – 699 79 30

Maandag t/m vrijdag van 08.30-17.30 uur.

Vragen over een betaling

030 – 699 79 30

Maandag t/m vrijdag van 08.30-17.00 uur.

Hulp bij ziekte in het buitenland

+31 20 651 51 51

24 uur per dag.

Kijk hier voor het volledige overzicht van onze reactietermijnen onder het kopje "duidelijke reactietermijnen".

 


Je andere verzekeringen

 

Contact

Stel je vraag op onze servicepagina¸ of kijk per onderwerp bij de meest gestelde vragen. Staat je antwoord er niet bij? Geef dan aan dat je niet geholpen bent
Elke dag tussen 08.30-22.00 uur. We antwoorden binnen 2 uur.
Elke dag tussen 08.30-22.00 uur. We antwoorden binnen 2 uur.

Vragen via Whatsapp

06 - 516 777 01

Elke dag tussen 08.30-22.00 uur. We antwoorden binnen 2 uur.

Schademelden via Whatsapp

06 - 516 777 01

Maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30 uur. We antwoorden binnen 2 uur. Buiten deze tijden nemen we de volgende werkdag contact met je op.
Bekijk wat je precies moet insturen, zodat we je schade direct in behandeling kunnen nemen. Hoe werkt het?

Kijk hier voor het volledige overzicht van onze reactietermijnen onder het kopje "duidelijke reactietermijnen".

Je kunt ons alleen telefonisch bereiken voor het melden van een schade, voor het gebruiken van onze prepaid pechhulp, voor juridische hulp of rechtsbijstand, of voor een vraag over je betalingen. De telefoonnummers vind je hieronder. Normaal heb je in 9 van de 10 gevallen binnen 60 seconden een Ditzo-medewerker aan de lijn. Alleen in bijzondere situaties lukt dit niet. De wachttijd is dan maximaal 5 minuten.

Hulp bij schade of pech in binnen- en buitenland (spoed)

+31 30 699 07 08 (lokaal tarief)

24 uur per dag.

Schademelden of vragen over een lopende schade

+31 30 699 79 30 (lokaal tarief)

PrePaid Pechhulp

0800 – 683 48 96 (gratis)

24 uur per dag.

Juridische hulp of rechtsbijstand

Bekijk je meest recente polisblad in Mijn Ditzo om te kijken of je via ARAG of DAS verzekerd bent. Staat er ARAG bij de kopjes dekking of polisvoorwaarden, neem dan contact op met ARAG. Staat er niks vermeld bij deze kopjes, neem dan contact op met DAS.

ARAG:   033 - 434 20 90 (lokaal tarief)

DAS:      020 - 651 88 15 (lokaal tarief)

Vragen over een betaling

030 - 699 79 30 (lokaal tarief)

Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
 
 

 

Adresgegevens

Bezoekadres

Ditzo
Archimedeslaan 10
3584 BA Utrecht

Postadres

Ditzo
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Kijk binnen bij Ditzo
​​​​
​​