Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

​Bereikbaarheid​​​​​​​​​

Bij Ditzo regel je bijna alles zelf via onze website of in je mijn omgeving. Antwoorden op je vragen kun je eenvoudig vinden op onze servicepagina. Kom je er toch nie​t uit, dan kun je ons bereiken via social media en WhatsApp.

Je zorgverzekering

Social media

Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. We antwoorden binnen 2 uur.
Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. We antwoorden binnen 2 uur.

Vragen via Whatsapp

06 - 516 777 01

Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. We antwoorden binnen 2 uur.

Telefoon

Vragen over je zorgverzekering

030 – 699 79 30

Maandag t/m vrijdag van 08.30-17.30 uur

Hulp bij ziekte in het buitenland

+31 20 651 51 51

24 uur per dag.

Kijk hier voor het volledige overzicht van onze reactietermijnen onder het kopje "duidelijke reactietermijnen".

Je andere verzekeringen

Contact

Stel je vraag op onze servicepagina¸ of kijk per onderwerp bij de meest gestelde vragen. Staat je antwoord er niet bij? Geef dan aan dat je niet geholpen bent
Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. We antwoorden binnen 2 uur.
Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. We antwoorden binnen 2 uur.

Vragen via Whatsapp

06 - 516 777 01

Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. We antwoorden binnen 2 uur.

Schademelden via Whatsapp

06 - 516 777 01

Maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30 uur. We antwoorden binnen 2 uur. Buiten deze tijden nemen we de volgende werkdag contact met je op.
Bekijk wat je precies moet insturen, zodat we je schade direct in behandeling kunnen nemen. Hoe werkt het?

Kijk hier voor het volledige overzicht van onze reactietermijnen onder het kopje "duidelijke reactietermijnen".

Je kunt ons alleen telefonisch bereiken voor het melden van een schade, voor het gebruiken van onze prepaid pechhulp, voor juridische hulp of rechtsbijstand, of voor een vraag over je betalingen. De telefoonnummers vind je hieronder. Normaal heb je in 9 van de 10 gevallen binnen 60 seconden een Ditzo-medewerker aan de lijn. Alleen in bijzondere situaties lukt dit niet. De wachttijd is dan maximaal 5 minuten.

Hulp bij schade of pech in binnen- en buitenland (spoed)

+31 30 699 07 08

24 uur per dag.

Schademelden of vragen over een lopende schade

+31 30 699 79 30

Maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30 uur

Juridische hulp of rechtsbijstand

Voor juridisch advies of het aanmelden van een conflict neem je direct contact op met DAS.

Wil je juridisch advies?

020 - 651 88 15

De openingstijden van de juridische adviesdesk zijn maandag t/m donderdag van 08.00-20.00 uur en vrijdag van 08.00-17.30 uur

Wil je direct een conflict aanmelden?

Dit kan online via: www.das.nl/service-en-contact/zaak-aanmelden

Vragen over een betaling

030 - 699 79 30

Maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.

Adresgegevens

Bezoekadres

Ditzo
Archimedeslaan 10
3584 BA Utrecht

Postadres

Ditzo
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Kijk binnen bij Ditzo
​​
​​
Privacy