Klantcontact
Na elk contact met onze klanten (telefonisch, via de chat, WhatsApp of social media) vragen we wat ze van onze service vinden. Zijn ze goed geholpen en was het een prettig contact? Je kunt bijna live meekijken met wat onze klanten vinden, want we tonen de score op onze homepage. Deze score is gebaseerd op de laatste 100 klantreacties en wordt elke 5 minuten ververst.
Rapportcijfers
Jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek
Naast de directe feedback van onze klanten op het klantcontact vragen we ook jaarlijks in iets uitgebreidere enquêtes wat ze van onze verzekeringen en service vinden. Dit doen we voor onze zorgverzekering en voor onze schadeverzekeringen apart. Vanaf dit jaar doen we dit voor onze schadeverzekeringen zelfs op 2 manieren.
Verzekeraars in Beeld
Naast ons eigen klanttevredenheidsonderzoek doen we voor onze schadeverzekeringen ook mee aan Verzekeraars in Beeld, een initiatief van het Verbond van Verzekeraars en uitgevoerd door TNS NIPO. Hierin scoren we een 7,4. We zijn blij dat we van klanten een dikke voldoende krijgen, maar we zijn er nog niet en dat realiseren we ons elke dag. Daarom werken we continu aan onze missie om verzekeren logisch en persoonlijk te maken.
Ben je niet zo tevreden over Ditzo?
Heb je een idee hoe we je in de toekomst beter kunnen helpen? Laat het ons weten.