Ruim 1000 klanten deden in september 2017 mee aan ons jaarlijkse klantevredenheidsonderzoek. Van deze klanten kregen we een 7,5. Dit is helaas iets lager dan vorig jaar, toen kregen we een 7,8.
- Klanten vinden Ditzo met name klantvriendelijk en correct
- Twee derde is tevreden over het laatste contact met Ditzo en vond het gekregen antwoord duidelijk
- Ruim driekwart is tevreden over het proces van schademelden bij Ditzo, met name over de uitkomst
Wil je nog meer weten over het onderzoek? klik dan hier.
Wat gaan we verbeteren n.a.v. de feedback van onze klanten?
Service
Onze klanten kunnen op verschillende manieren contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via WhatsApp of een terugbelafspraak. Op basis van je vraag, word je naar de verschillende contactmogelijkheden geleid. Op deze manier garanderen we dat je als klant de beste hulp krijgt en het snelste geholpen wordt. In het onderzoek zien we dat deze contactmogelijkheden verschillend gewaardeerd worden. Onze contactstrategie nemen we daarom opnieuw onder de loep om beter aan te sluiten bij de behoefte van onze klanten. Zo willen wij onder service nog verder verbeteren.
Schade melden
Ruime driekwart van de klanten is tevreden over het proces van schade melden, met name over de uitkomst. Maar we zien ook nog een groep klanten die niet tevreden is. Om beter zicht te krijgen waar in het proces wij iets kunnen verbeteren, gaan we een klanttevredenheidsonderzoek na een schademelding inrichten.
Bekijk de volledige rapportage 2017
Bekijk de volledige rapportage 2016