Ga naar de hoofdinhoud

Jouw lokale huisarts digitaal
  • Nu beschikbaar in Utrecht en Arnhem-Zuid
  • Hulp nodig? Stel direct je vraag aan de huisarts via chat of video
  • Toch langskomen? Er is altijd een praktijk bij jou in de buurt
  • Altijd goed bereikbaar, ook 's avonds en in het weekend
Waarom kiezen voor Gezond.nl?

Wist je dat er Nederlanders zijn die geen huisarts hebben of noodgedwongen bij een huisarts buiten hun woonplaats ingeschreven staan? Een groeiend probleem, dat door het tekort aan huisartsen alleen maar groter zal worden. Ténzij we er iets aan doen.

Met het unieke digital first concept van Gezond.nl zetten we die eerste stap in de goede richting om onze zorg toegankelijk te houden. Want de huisartsen van Gezond.nl zijn er voor iedereen! Eerst in Utrecht en Arnhem-Zuid, later in heel Nederland. Onze aanpak? Digitale zorg als het kan, een afspraak op de praktijk als dat nodig is. Zo kunnen we meer mensen helpen en ben je letterlijk verzekerd van goede zorg.

Gezond.nl maakt het je gemakkelijk
Inschrijven? Dat doe je in een paar stappen!

Hoe werkt het?

Inschrijven voor de Gezond app is binnen 5 minuten geregeld via je DigiD. De app is superveilig: hij voldoet aan alle gestelde veiligheidseisen voor de zorg. Zo zijn jouw gegevens altijd veilig opgeslagen.

  1. Schrijf je in met je DigiD

    Ga naar de website van Gezond.nl en meld je aan door in te loggen met je DigiD. Wij gaan daarna voor je aan de slag en sturen een bevestigingsmail als alles rond is!

  2. Download de app via de bevestigingsmail

    Heb je de bevestigingsmail ontvangen? Dan vind je in deze mail een link om de app te downloaden, of zoek in de App Store of Play Store direct op 'Gezond.nl' en download de app. 

  3. Log in en krijg inzicht in al je zorgzaken

    Met de Gezond app heb je altijd inzage in je medisch dossier, je resultaten van onderzoeken en inzicht in verslagen van afspraken.

  4. Hulp nodig? Stel direct je vraag aan de huisarts

    Via de app stel je direct je vraag aan de huisarts via chat of video. Wanneer nodig regelen we ook het aanvragen van medicijnen of een vervolgbehandeling.

Lees meer
Schrijf je in voor Gezond.nl

Wil je dezelfde goede zorg als bij een traditionele huisarts, maar dan via een handige en betrouwbare app? En woon je in Utrecht of Arnhem-Zuid? Schrijf je dan in voor Gezond.nl en word voortaan geholpen waar en wanneer het jou uitkomt!

Veelgestelde vragen
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenavond, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }