Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Niet tevreden over een zorgverlener? ​​

​Ben je niet tevreden over een zorgverlener? Dan kun je dat hieronder melden. Het kan dan gaan om een onjuiste declaratie, verspilling van zorg of zelfs fraude.

Fraude kost onze samenleving jaarlijks 2 á 3 miljard euro. En daar hebben wij allemaal last van. Dit bedrag wordt namelijk niet besteed aan zorg. Daarnaast stijgt hierdoor je premie. Het is dus belangrijk dat je zorgverlener de juiste kosten voor een medicijn of behandeling declareert.

Twijfel je of de zorgverlener de juiste declaratie heeft ingediend? Laat het ons weten via onderstaand formulier. Het kan gaan over de hoogte van het gedeclareerde bedrag of misschien heeft de zorg niet eens plaatsgevonden.

Wat kun je daarna van ons verwachten?

Wij registreren alle meldingen die binnenkomen en nemen deze na een beoordeling in behandeling. Je ontvangt een bevestiging van je melding.

Meld een onjuiste declaratie​​​