Ga naar de hoofdinhoud
Home Verbeter je slaap met Somnox 2
Vrouw slaapt met Somnox2

Verbeter je slaap met Somnox 2

Somnox 2 is dé natuurlijke slaapoplossing zonder bijwerkingen. Tientallen jaren van onderzoek tonen namelijk aan dat de ademhaling de gedachten tot rust kan brengen. En die gedachten houden ons juist zo vaak wakker. Door beter te ademen krijg je controle over je slaap. Je slaapt beter en wordt uitgerust wakker.
Voor wie is de Somnox 2 geschikt?

De Somnox 2 werkt het beste bij mensen die:

  • veel stress en/of onrust ervaren
  • veel piekeren
  • hun gedachten niet stil kunnen zetten
  • problemen ervaren met slapen

Hoe werkt de Somnox 2?

Door Somnox 2 vast te houden neem je (onbewust) zijn rustige ademhaling over. Zo kom je vanzelf tot rust. Waardoor je vaak sneller, dieper en langer slaapt. Daarnaast kun je Somnox 2 helemaal aanpassen aan jouw wensen en behoeftes. Kies via de app een ademhaling die bij jou past en speel je favoriete meditaties of ademhalingsoefeningen af. Bekijk het filmpje over Somnox 2

Bekijk het verhaal van Sabine

Na 6 jaar slecht slapen weer een goede nachtrust vinden met de Somnox 2. Bekijk het verhaal van Sabine

Bestel de Somnox 2 met €50 korting

Wil jij de Somnox 2 ook als tweede slaappartner? Dan kun je de slaaprobot bestellen via de website van Somnox. Selecteer jouw Somnox 2. Vul vervolgens kortingscode asr50 in tijdens het bestelproces. De korting wordt dan direct toegepast.

Beter slapen met een slaaprobot: werkt dat echt?

De grote vraag is natuurlijk: slaap je echt beter met een slaaprobot? Om hier achter te komen heeft onze collega Yvonne de Somnox 2 een maand lang getest. 

Een slaaprobot testen, dat klinkt als iets uit de toekomst. Wat verwachtte je van de slaaprobot?

"Van tevoren wist ik niet goed wat ik kon verwachten. Ik hoopte natuurlijk op een betere nachtrust, waardoor ik me minder moe voel als ik opsta. 

Er worden veel voordelen van de robot genoemd: sneller in slaap vallen, minder piekeren, meer ontspannen, uitgerust wakker worden en meer energie hebben. Maar kan dat allemaal in één robot? En hoelang duurt het voordat ik de eerste verschillen merk? En zou het ook helpen als ik ‘s nachts wakker word?"

De eerste nacht: hoe was het om voor het eerst te slapen met een robot?

"De eerste avond was wat wennen. Eerst de robot opladen en de app installeren. Dat gaat allemaal zeer eenvoudig. De vorm van de robot lijkt op een rugbybal en beweegt als een soort ademhaling. De muziek die ik voor de eerste nacht had gekozen was toch niet zo ontspannend als ik dacht. De tweede avond heb ik een ander muziekje gekozen en toen…tja vanaf die dag hoef ik alleen de robot aan te zetten, het licht uit te doen en ik slaap als een roos."

Een maand later: heeft de robot je verwachtingen waargemaakt?

"De combinatie van de muziek én de ademhaling werkt heel ontspannend en ik val nu bijna direct in slaap. Robot aan, licht uit en slapen. Waar ik eerst regelmatig een uur of meer wakker lag, val ik nu snel in slaap. Zelfs wanneer ik ‘s nachts wakker word. Ik werd nog wel eens wakker en dan begon ik te piekeren. Nu hoef ik alleen de robot aan te zetten en val ik zo weer in slaap. Ik heb de robot nu een maand in gebruik en voel me eindelijk weer uitgerust als ik opsta. Ook het middagdipje, na een slechte nachtrust, is verdwenen. De Somnox slaaprobot heeft al mijn verwachtingen (en meer) waargemaakt!"

Reviews van andere gebruikers

“Het is makkelijker om in slaap te vallen maar ook om vervolgens door te slapen.”

“In de ochtend ben ik uitgerust en dat was lang geleden voor mij.”

“Normaal werd ik ’s nachts wakker en lag ik makkelijk een uur wakker met het idee dat ik niet meer in slaap zou vallen. Nu gaat de Somnox tussentijds aan en slaap ik makkelijk door.”

Heb je een partner?
Je kunt de robot ook voor het slapen gaan, bijvoorbeeld op de bank, gebruiken om tot rust te komen. Heb je een partner? Uit ervaringen blijkt dat deze het helemaal niet erg vindt om een tweede partner in bed te hebben. Zolang de eerste maar beter slaapt!

De inhoud van deze pagina is niet afkomstig van a.s.r. en is rechtstreeks afkomstig van de partners. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor eventuele schade die voortvloeit uit de inhoud en het gebruik van de informatie, aangeboden diensten en/of producten op deze pagina.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenacht, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }