Wil je je zorgverzekering bekijken, wijzigen of een zorgnota indienen?
Log in met DigiD
Lees meer op digid.nl
Wil je met een andere verzekering aan de slag of je gegevens wijzigen?
Maandag t/m vrijdag tussen 08.30-21.00 uur en op zaterdag tussen 09.00-17.00 uur. Op zondag zijn we gesloten. We antwoorden binnen 48 uur.
Wil je chatten? Maak gebruik van de chatbutton rechts onderaan deze pagina. Wij zijn bereikbaar tijdens onze openingstijden
Maandag t/m vrijdag van 08.30-17.30 uur
Kijk hier voor het volledige overzicht van onze reactietermijnen onder het kopje "duidelijke reactietermijnen".
Kijk hier voor het volledige overzicht van onze reactietermijnen onder het kopje "duidelijke reactietermijnen". Je kunt ons alleen telefonisch bereiken voor het melden van een schade, voor het gebruiken van onze prepaid pechhulp, voor juridische hulp of rechtsbijstand, of voor een vraag over je betalingen. De telefoonnummers vind je hieronder. Normaal heb je in 9 van de 10 gevallen binnen 60 seconden een Ditzo-medewerker aan de lijn. Alleen in bijzondere situaties lukt dit niet. De wachttijd is dan maximaal 5 minuten.
Voor juridisch advies of het aanmelden van een conflict neem je direct contact op met DAS. Voor Ditzo-klanten heeft DAS een speciale pagina ingericht waar je alle (contact)mogelijkheden kunt bekijken. Bekijk ze op: https://www.das.nl/service-en-contact/zaak-aanmelden/ditzo