Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat
Ditzo wint award meest klantgerichte verzekeraar

Ditzo wint award meest klantgerichte verzekeraar

14 mei 2012

​Ditzo is dit jaar uitgeroepen tot de meest klantgerichte verzekeraar van Nederland. In een klantonderzoek van TNS NIPO en BearingPoint gaven consumenten Ditzo de hoogste score. Ditzo wint hiermee de Customer Centric DNA Award 2012 in de categorie Verzekeringen. Univé en FBTO waren ook genomineerd.

TNS NIPO deed een uitgebreid onderzoek onder 9.000 consumenten naar de klantgerichtheid (customer centricity) van een groot aantal bedrijven. De bedrijven –verdeeld in 10 categorieën - met de beste score werden beloond met een award. Onderzoeksbureau en consultancybureau BearingPoint reikten donderdagavond 10 mei voor het tweede jaar op rij de Customer Centric DNA Awards uit. Journalist Jort Kelder overhandigde de prijzen aan de diverse winnaars.

Beste verzekeraar
In de categorie Verzekeringen waren naast Ditzo ook FBTO en Univé genomineerd. Ditzo werd onder meer goed beoordeeld op de onderdelen proces- medewerkersperformance, webcare en mond-tot-mond aanbevelingen. De organisatie meldde ook dat Ditzo ‘een stuk beter scoort’ dan de winnaar van vorig jaar (Univé).  Andere winnaars van de award zijn oa. Triodos (banken), XS4ALL (internet providers), IKEA (retail) en Green Choice (energie).

De Customer Centric DNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint Consulting en TNS Nipo. Doel van deze award is de organisaties die het meest klantgericht ondernemen, te erkennen en belonen.

Kijk voor meer informatie op de website van de initiatiefnemers www.customercentricdna.nl

Door


Door

Privacy