Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

​Geen 2 weken wachten, maar binnen 2 uur reactie

04 jul 2016

​Je kent onze commercials over WhatsApp vast nog wel. We introduceerden hiermee ‘voorbereid klantcontact’ waarmee we je veel sneller en beter kunnen helpen. Zonder dat je je door keuzemenu’s hoeft te worstelen of in de wacht hoeft te staan. De commercials deden veel stof opwaaien, want sommige mensen vonden het na een tijdje wel weer genoeg geweest. Daarom beloofden we een paar weken geleden te stoppen. Met de commercials. Niet met de supersnelle service. ;-)
In de tussentijd hebben we natuurlijk niet stilgezeten. Nu dus iets nieuws!

Door Hella

Miss Merk

Over Hella

14 dagen wachten

Ken je dat? Dat je een mail stuurt naar je verzekeraar, telecomprovider, energieleverancier of bank en dat je dan meteen een berichtje terugkrijgt dat je binnen 14 dagen antwoord krijgt? Of nog erger: dat je op de site kan vinden hoe lang je gemiddeld moet wachten?

Slome verzekeraar

Waarom moet een antwoord 2 weken duren? Dat vinden wij onzin en daarom krijg je bij ons via WhatsApp, Facebook Messenger en Twitter altijd binnen 2 uur antwoord. Elke dag tussen 08.30 en 22.00 uur. Want soms slapen we natuurlijk.

Slome verzekeraar

Ditzo-mevrouw

De sloom pratende man hoor je niet op de radio. Wel onze leuke Ditzo-mevrouw. Kan je maar geen genoeg krijgen van haar stem? Je kunt er hier dag en nacht naar luisteren.

Ditzo-mevrouw

Ons WhatsApp nummer: 06 - 516 777 01
Facebook: www.facebook.com/ditzo
Twitter: www.twitter.com/ditzo


Door Hella

Miss Merk

Over Hella
Privacy