Contact via WhatsApp, 84% klanttevredenheid
Ontzettend veel mensen whatsappten ons de laatste tijd. Op dit moment is het zelfs het belangrijkste kanaal voor onze klantenservice en scoren we gemiddeld 84% klanttevredenheid. (Die klanttevredenheid kun je trouwens live volgen op ditzo.nl, rechts bovenin. De klanttevredenheid wordt elke 5 minuten opnieuw berekend.)
Tijd voor iets nieuws
Maar ook veel klanten vonden het tijd voor iets nieuws. Dat lieten ze ons weten via, hoe kan het ook anders, WhatsApp. Maar ook via Facebook en Twitter. Dat had soms grappige conversaties tot gevolg.
We stoppen met de commercials, gaan door met service via WhatsApp
Speciaal voor die klanten hebben we goed nieuws: we stoppen met deze commercials, maar gaan door met onze service via WhatsApp. En dat goede nieuws laten we natuurlijk nog wel even een paar keer op de radio horen. Heb je de nieuwe radiocommercials al gehoord?
Check ze hieronder!
K-reclame
Het is helaas niet mogelijk om het audio fragment op je browser af te spelen.
Dit is wat jullie reclame met mij doet
Het is helaas niet mogelijk om het audio fragment op je browser af te spelen.
Schijt-irritant
Het is helaas niet mogelijk om het audio fragment op je browser af te spelen.