Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Dingen waar je trots op bent, verander je niet

15 sep 2015

Elk jaar op Prinsjesdag geeft het kabinet door wat er wijzigt in de basisverzekering. Soms zijn het kleine wijzigingen, soms grote wijzigingen. Zo wijzigt dit jaar het eigen risico naar € 385, dus ook bij ons. Maar natuurlijk blijven er ook veel dingen hetzelfde. Hierbij staat onze service en jullie gemak voorop. Een kleine greep uit de dingen waar wij trots op zijn en die we niet gaan veranderen.

Door

​Klantenservice via whatsapp bereikbaar

Via de telefoon, social media of het contactformulier; je kunt contact opnemen met Ditzo zoals jij dat het fijnste vindt. Whatsapp kan in dit rijtje natuurlijk niet ontbreken. Sinds een paar weken kan jij je vraag over de zorgverzekering ook stellen door een appje te sturen naar 06 - 516 777 01. In 2016 gaan wij hier natuurlijk gewoon mee door. Lees meer.

Ken je de declaratie-app al?

De meeste rekeningen worden door zorgverleners direct bij ons ingediend. Hier hoef je verder niets voor te doen. Heb je toch een rekening gekregen, kun je deze gemakkelijk declareren via Mijn Zorgverzekering of de Declaratie-app. Dagelijks maken er nu tot 300 klanten gebruik van deze app. Het is heel simpel: maak een foto van de rekening, stuur deze op en binnen 10 werkdagen verwerken wij je declaratie. Zo reageerde één van onze klanten: “Fijne app! Voordat ik deze app had bleven declaraties lang liggen, inscannen en mailen of kopiëren en opsturen. Maar nu… inloggen, foto erbij, verzekerde selecteren en klaar!” Lees meer.

Persoonlijk zorgadvies van een verpleegkundige

Als je zorg nodig hebt, kan er van alles op je afkomen. Dan is het fijn met iemand te kunnen praten die antwoord heeft op allerlei medische vragen. Ditzo heeft ervaren verpleegkundigen in dienst die je graag advies geven. Ook helpen ze bijvoorbeeld met wachtlijstbemiddeling. Ze kijken of je ergens anders eerder terecht zou kunnen voor een afspraak of behandeling. Binnen 24 uur hoor je van de verpleegkundige of dat lukt. In meer dan 85% van de gevallen is dat zo! Lees meer.


Door

Privacy