Service
Eigenlijk is Vincent de Schadekoning van Ditzo. Naast het vernieuwen van onze producten kijkt Vincent ook goed hoe we betere service kunnen bieden bij schade. Maar niet alleen door het proces bij het schade te verbeteren. Ook door goed te kijken… Dat heeft ook veel te maken met schadeclaims. Door hele gerichte acties op klanten die vaker dan gemiddeld schade claimen of zelfs onterechte schadeclaims indienen, hoeven de “goede klanten” niet te lijden onder het gedrag van deze minder goede klanten. We kunnen dan zelfs dekkingen verbreden of hogere uitkeringen doen.
Verrast
Vincent regelt ook alle zaken met het CED, de organisatie die de schade-afhandeling voor ons regelt. Ook in schademelding en -afhandeling proberen we constant te vernieuwen. Onze klanten kunnen al schademelden via WhatsApp, maar ook aan de kant van de uitkering van schade zijn we met vernieuwing bezig. Vincent zorgt ervoor dat klanten goed en soms ook op een verrassende manier geholpen worden als het nodig is. Zoals bij schade. Ben je een keer helemaal verrast door Ditzo? Dan zou dat best eens door Vincent kunnen komen.
Ditzo-blauw hart
Voor Vincent is het Ditzo-blauw niet nieuw, want hij heeft al heel lang meer dan 1.000 blauwe smurfen in huis. En het Ditzo-blauwe hart deelt hij met zijn vrouw Linda. Zij werkt ook voor Ditzo, als teamleider bij de klantenservice van de Ditzo Zorgverzekering.
Heb je een vraag voor Vincent? Stel hem via Facebook of Twitter.