Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Klachtenformulier

We doen ons best je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat je ergens ontevreden over bent. Vaak is één WhatsAppje met onze klantenservice (06-516 777 01) genoeg om je ontevredenheid weg te nemen.

Wil je liever bellen? Neem dan contact op met het nummer 030-699 79 30. Onze medewerkers helpen je graag en proberen samen met jou het probleem op te lossen.

​Heb je een klacht over je zorgverzekering? Dan kun je je klacht ook via Mijn Zorgverzekering indienen. Op deze manier zijn je gegevens al ingevuld en kunnen we je sneller helpen.

Je gegevens
Vul alsjeblieft in of je al klant bent van Ditzo.
Vul alsjeblieft je geslacht in.
Vul alsjeblieft je voorletter(s) in.
optioneel
Vul alsjeblieft je tussenvoegsel in.
Vul alsjeblieft je achternaam in.
Vul alsjeblieft je geboortedatum in.
Vul alsjeblieft in of je een Nederlands adres hebt.
Vul een geldige postcode in.
Dit veld is verplicht, vul een waarde in
Sorry! Dit is een postbus, maar we hebben je huisadres nodig. Wil je dat alsjeblieft invullen?
Combinatie postcode - huisnummer is niet correct.
Sorry! Door een technisch probleem kunnen we je postcode niet ophalen. Probeer het later alsjeblieft nog een keer.
Straat/huisnummer is verplicht, vul een waarde in
Plaats is verplicht, vul een waarde in
Kies alsjeblieft je land
Waar je overdag op bereikbaar bent, bij voorkeur je 06-nummer
Vul alsjeblieft een geldig telefoonnummer in.
Vul alsjeblieft een geldig e-mailadres in.
Je Klacht
Vul alsjeblieft een onderwerp in.
Kies alsjeblieft voor welke verzekering je een klacht wilt melden
optioneel
Vul alsjeblieft je polisnummer in.
Vul alsjeblieft je relatie met Ditzo in.
Kies alsjeblieft tegen wie je klacht is gericht
Vul alsjeblieft je klacht in
Vul alsjeblieft in hoe wij je klacht oplossen
Door een technische storing hebben we je klacht niet kunnen registreren.
Het spijt ons!
Zou je het later nog een keer willen proberen?
We hebben je klacht ontvangen.

Binnen 5 werkdagen bevestigen wij de ontvangst van je klacht en binnen 10 werkdagen ontvang je een antwoord. Lukt dit niet, dan informeren wij je daarover.

Je ontvangt een mail met een bevestiging op email.
Je gegevens

Je klacht
Wil je ons documenten sturen om je klacht toe te lichten? Doe dat dan aan de behandelaar van je klacht. Deze neemt na ontvangst van je klacht contact met je op.