Klantenservice
We vragen je geboortedatum als extra controle.
Kies nu eerst een nieuw, zelf bedacht wachtwoord

Een wachtwoord dat je zelf kiest is veel makkelijker te onthouden

Zorg dat dit wachtwoord...
Tussen de 8 en 12 tekens lang is
Minstens 1 cijfer en 1 letter bevat
Niet de tekens `<>/"'&\ bevat

Wat je van ons kunt verwachten​​

Verzekeringen beschermen je tegen ongewenste en onvoorziene situaties die veel geld kunnen kosten. Denk bijvoorbeeld aan brand, schade of verlies. Als je goed bent verzekerd vallen de financiële gevolgen gelukkig mee. Maar moet je alles verzekeren of kun je sommige risico’s ook zelf dragen? Op www.wijzeringeldzaken.nl lees je waar je op moet letten als je een verzekering zoekt.

Wij zijn:

  • Een onderdeel van de groep van ASR Nederland N.V.
  • Een label van ASR Schadeverzekering N.V. (Kamer van Koophandel nummer 30.03.18.23)
  • Een label van ASR Aanvullende Ziektekostenverzekeringen N.V. (Kamer van Koophandel nummer 32.11.08.23)

Wij bieden je:

  • De mogelijkheid om verzekeringen af te sluiten via internet en telefoon
  • De mogelijkheid om zelf je verzekeringen samen te stellen
  • De mogelijkheid om dagelijks je verzekeringen aan te passen. Dit geldt niet voor Prepaid Pechhulp en onze zorgverzekering. Onze verzekeringen sluit je af voor een jaar. Daarna kun je op elk moment opzeggen, met een opzegtermijn van minimaal een maand
  • Verzekeringen die ASR Schadeverzekering voor ons heeft ontwikkeld (aansprakelijkheidsverzekering, autoverzekering, inboedelverzekering, woonhuisverzekering en reisverzekering)
  • Verzekeringen die ARAG SE (rechtsbijstandverzekering) en Allianz Global Assistance (PrePaid Pechhulp) volgens onze wensen heeft samengesteld

Wij hebben:

  • Een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) voor het verrichten van financiële diensten, vergunningsnummer: 12016791
  • Een BTW-nummer: NL0070.80.505.B10
  • Een meldingsnummer Wet bescherming persoonsgegevens (WBP): m1347423
  • Een meldingsnummer Kifid: 300.012324

Verzekering Rol Partij Beloning
Verzekering
Rechtsbijstand
Rol
Bemiddelaar
Partij
ARAG SE  en DAS
Beloning
Provisie doorlopend
Verzekering
Prepaid Pechhulp
Rol
Bemiddelaar
Partij
Allianz Global Assistance
Beloning
Eenmalige provisie

Hoe gaan wij om met kwaliteit?

Ditzo heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV). Dit Keurmerk wordt door de onafhankelijke Stichting toetsing verzekeraars toegekend aan verzekeraars om de consument zekerheid te geven over de kwaliteit van verzekeraars. Het Keurmerk toont aan dat wij klantgericht werken en dat onze dienstverlening op orde is. 
 

Goede bereikbaarheid

Je kunt bij ons zelf veel online regelen via Mijn Ditzo of via Ditzo.nl, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bijvoorbeeld:

  • Online premieberekening maken
  • Verzekeringen bekijken en direct online afsluiten
  • Zelf dekkingen aan- en uitzetten
  • Voorwaarden en polis inzien en printen
  • Zelf wijzigen persoonsgegevens
  • Schade melden


Hoge klanttevredenheid

Klanten zijn over het algemeen erg tevreden over ons. Ditzo doet regelmatig onderzoek naar de klanttevredenheid van onze klanten. Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze klanten van ons vinden. Daarom hebben we de afgelopen maanden een deel van onze klanten gevraagd of ze tevreden zijn. Maken we waar wat we beloven? Is de informatie op onze website duidelijk? Sluiten onze verzekeringen wel aan bij de wensen? Klanten geven ons gemiddeld een 7.9. Een cijfer waar we trots op zijn.

Duidelijke reactietermijnen

Je verzoek Onze reactie
Meer informatie
Je verzoek
Je stelt ons via de website, via chat of via WhatsApp/social media een vraag over onze producten, onze dienstverlening of over je eigen verzekering.
Onze reactie
Via de website en de chat ontvang je direct antwoord. Via WhatsApp/social media reageren we binnen 2 uur. 
Verzekering afsluiten
Je verzoek
Je sluit online een verzekering af. Je aanvraag wordt direct geaccepteerd.
Onze reactie
Je krijgt binnen enkele minuten een bevestigingsmail.
Je verzoek
Je wilt online een verzekering afsluiten, maar je aanvraag wordt niet direct geaccepteerd. Je belt ons direct.
Onze reactie
We beoordelen je aanvraag opnieuw en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.
Wijzigingen
Je verzoek

Je geeft via Mijn Ditzo een wijziging door.

Onze reactie
Je krijgt direct een bevestiging.
Wijziging tenaamstelling
Je verzoek

Je wilt de tenaamstelling van je verzekering wijzigen. Hiervoor neem je contact met ons op.

Onze reactie
We registreren direct je aanvraag en verwerken deze binnen 10 werkdagen.
Overzicht en documenten
Je verzoek
Belangrijke documenten voor je verzekering.
Onze reactie
Belangrijke documenten voor je verzekering, zoals polisblad, voorwaarden, zorgpas en Groene kaart zijn direct te bekijken en aan te vragen via je mijn omgeving.
Je verzoek
Schademelden of declareren
Onze reactie
Je verzoek
Je meldt schriftelijk of via Whatsapp een schade.
Onze reactie
We nemen binnen 10 werkdagen contact met je op om je schade verder af te handelen. Via WhatsApp reageren we van maandag t/m vrijdag binnen 2 uur. Buiten kantoortijden de volgende werkdag.
Je verzoek
Je dient een declaratie in voor je Ditzo Zorgverzekering.
Onze reactie
We verwerken je declaratie binnen 10 werkdagen. En lukt ons dat niet, dan laten we je dat weten.
Je verzoek
Je dient een verzoek in voor een machtiging voor je Ditzo Zorgverzekering.
Onze reactie
We verwerken je machtiging binnen 10 werkdagen. Lukt ons dat niet, dan laten we je dat weten.
Klacht
Je verzoek
Je dient een klacht in (telefonisch of online).
Onze reactie
We registreren direct je klacht. Binnen 5 werkdagen sturen we je een ontvangstbevestiging. Binnen 10 werkdagen geven we een antwoord op je klacht.

 

  • We dekken alle schade waarvan je mag verwachten dat die gedekt is
  • We helpen je bij pech zoals je dat van pechhulpverlener mag verwachten.

 

We kunnen telefoongesprekken opnemen. Zo beperken we administratieve rompslomp. En kunnen we met jou altijd achteraf vaststellen welke afspraken we gemaakt hebben. ​​

Privacy