Wij zijn:
- Een onderdeel van de groep van ASR Nederland N.V., gevestigd in Utrecht aan de Archimedeslaan 10 (3584 BA)
- Een label van ASR Schadeverzekering N.V. (Kamer van Koophandel nummer 30.03.18.23)
- Een label van ASR Aanvullende Ziektekostenverzekeringen N.V. (Kamer van Koophandel nummer 32.11.08.23)
Wij bieden je:
- De mogelijkheid om verzekeringen af te sluiten via internet en telefoon
- De mogelijkheid om zelf je verzekeringen samen te stellen
- De mogelijkheid om dagelijks je schadeverzekeringen aan te passen. Onze schadeverzekeringen sluit je af voor een jaar. Daarna kun je op elk moment opzeggen per eerstvolgende maandelijkse verlengdatum
- Verzekeringen die ASR Schadeverzekering voor ons heeft ontwikkeld (aansprakelijkheidsverzekering, autoverzekering, inboedelverzekering, woonhuisverzekering en reisverzekering)
- Verzekering die DAS (rechtsbijstandverzekering) volgens onze wensen heeft samengesteld
- Verzekeringen waarvoor onze medewerkers geen aanvullende vergoeding of beloning ontvangen wanneer zij je helpen bij het afsluiten
Wij hebben:
- Een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) voor het verrichten van financiële diensten, vergunningsnummer: 12000478
- Een BTW-nummer: NL0010.28.182.B01
- Een meldingsnummer Wet bescherming persoonsgegevens (WBP): m1347423
- Een meldingsnummer Kifid: 300.012324
Verzekering |
Rol |
Partij |
Beloning |
Verzekering
Rechtsbijstand |
Rol
Bemiddelaar |
Partij
DAS |
Beloning
Provisie doorlopend |
Goede bereikbaarheid
Je kunt bij ons zelf veel online regelen via Mijn Ditzo of via Ditzo.nl, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bijvoorbeeld:
- Online premieberekening maken
- Verzekeringen bekijken en direct online afsluiten
- Zelf dekkingen aan- en uitzetten
- Voorwaarden en polis inzien en printen
- Zelf wijzigen persoonsgegevens
- Schade melden
Ook zijn we telefonisch te bereiken op telefoonnummer 030 - 699 79 30. Of via het e-mailadres klantenservice@ditzo.nl.
Hoge klanttevredenheid
Klanten zijn over het algemeen erg tevreden over ons. Ditzo doet regelmatig onderzoek naar de klanttevredenheid van onze klanten. Wij vinden het belangrijk om te weten wat onze klanten van ons vinden. Daarom hebben we de afgelopen maanden een deel van onze klanten gevraagd of ze tevreden zijn. Maken we waar wat we beloven? Is de informatie op onze website duidelijk? Sluiten onze verzekeringen wel aan bij de wensen? Klanten geven ons gemiddeld een 7.9. Een cijfer waar we trots op zijn.
Duidelijke reactietermijnen
Je verzoek |
Onze reactie |
Meer informatie |
|
Je verzoek
Je stelt ons via de website, via chat of via WhatsApp/social media een vraag over onze producten, onze dienstverlening of over je eigen verzekering. |
Onze reactie
Via de website en de chat ontvang je direct antwoord. Via WhatsApp/social media reageren we binnen 2 uur. |
Verzekering afsluiten |
|
Je verzoek
Je sluit online een verzekering af. Je aanvraag wordt direct geaccepteerd. |
Onze reactie
Je krijgt binnen enkele minuten een bevestigingsmail. |
Je verzoek
Je wilt online een verzekering afsluiten, maar je aanvraag wordt niet direct geaccepteerd. Je belt ons direct. |
Onze reactie
We beoordelen je aanvraag opnieuw en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op. |
Wijzigingen |
|
Je verzoek
Je geeft via Mijn Ditzo een wijziging door. Je aanvraag wordt direct geaccepteerd. |
Onze reactie
Je krijgt direct een bevestiging. |
|
|
Je verzoek
Je geeft via Mijn Ditzo een wijziging door, maar je aanvraag wordt niet direct geaccepteerd. Je belt ons direct. |
Onze reactie
We beoordelen je aanvraag opnieuw en nemen binnen 2 werkdagen contact met je op. |
Overzicht en documenten |
|
Je verzoek
Belangrijke documenten voor je verzekering. |
Onze reactie
Belangrijke documenten voor je verzekering, zoals polisblad, voorwaarden, zorgpas en Groene kaart zijn direct te bekijken en aan te vragen via je mijn omgeving. |
Je verzoek
Schademelden of declareren |
Onze reactie
|
Je verzoek
Je meldt schriftelijk of via Whatsapp een schade. |
Onze reactie
We nemen binnen 10 werkdagen contact met je op om je schade verder af te handelen. Via WhatsApp reageren we van maandag t/m vrijdag binnen 2 uur. Buiten kantoortijden de volgende werkdag. |
Je verzoek
Je dient een declaratie in voor je Ditzo Zorgverzekering. |
Onze reactie
We verwerken je declaratie binnen 10 werkdagen. En lukt ons dat niet, dan laten we je dat weten. |
Je verzoek
Je dient een verzoek in voor een machtiging voor je Ditzo Zorgverzekering. |
Onze reactie
We verwerken je machtiging binnen 10 werkdagen. Lukt ons dat niet, dan laten we je dat weten. |
Klacht |
|
Je verzoek
Je dient een klacht in (telefonisch of online). |
Onze reactie
We registreren direct je klacht. Binnen 3 werkdagen sturen we je een ontvangstbevestiging. Binnen 10 werkdagen geven we een antwoord op je klacht. |
We helpen je bij pech zoals je dat van pechhulpverlener mag verwachten.
We kunnen telefoongesprekken opnemen. Zo beperken we administratieve rompslomp. En kunnen we met jou altijd achteraf vaststellen welke afspraken we gemaakt hebben.